Klagen mag!
Onze medewerkers werken zorgvuldig samen met u aan uw vragen, en proberen deze vragen altijd naar tevredenheid op te lossen.
Toch kan het soms verkeerd gaan. Zij kunnen fouten maken, naar uw mening onvoldoende zorgvuldig zijn, niet de juiste dingen doen, te veel praten, te weinig praten of onplezierig met u omgaan. Daarover praten met de medewerker zelf kan vervelend voor u zijn. Neemt in dat geval alstublieft rechtstreeks contact op met de eigenaar van Speedy-Systems (Erik Arends).
We komen er in goed overleg altijd uit. Loop er a.u.b niet mee rond, maar zeg het gewoon tegen ons dan gaan we er zeker iets aan doen! Dat is geen klikken of zeuren. U brengt de medewerker(s) niet in de problemen, maar helpt hem/haar en ons mee om de kwaliteit van ons werk te verbeteren.
Wij willen graag tevreden klanten! Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient, zal dit uiterlijk binnen 10 werkdagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij altijd zo spoedig mogelijk weten wanneer u antwoord van ons kunt verwachten. Wordt een klacht hierna nog steeds niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u eventueel ook nog gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg waarbij wij zijn aangesloten. U kunt hiervoor het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in vullen.
Bedankt voor uw medewerking. Wat uw klacht ook is; wij waarderen uw eerlijkheid!